2011. február 3., csütörtök

Jelentés a bányából

Egy új vinyónak és némi szabadidőnek hála leereszkedtem a fotós mappáim legmélyebb bugyraiba. A mélyből porlepte fotókat bányásztam elő. A többségük csak nekem mond valamit, régi emlékeket elevenít fel, azonban néhány közülük talán másoknak is szerezhet valamiféle vizuális örömet. Elkezdtem hát ezek alapján kiválogatni a képeket. Még az elején tartok, de máris megosztanék néhány fekete-fehér alkotást. Ezek a fotók még igazi filmre (negatívra) készültek. A negatívokat később beszkenneltem, és így az összes karcolásukkal, szemcsésségükkel, analóg hangulatukkal az öröklétbe digitalizálódtak. Mindenféle válogatás nélkül íme néhány kép. A többit igyekszem valamiféle tematika szerint bemutatni, ezekben most nincs sok közös, csak az, hogy valaha én nyomtam le az exponálógombot.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése